24 Iulie 2009

Secom a vandut parafarmaceutice de 1,3 mil. euro in S1



Compania de parafarmaceutice Secom a inregistrat, in primele sase luni o cifra de afaceri dubla fata de aceeasi perioada din 2008, pana la 1,3 milioane de euro. Pentru intregul an, compania si-a bugetat o crestere de 100% a afacerilor fata de cei 1,7 milioane de euro raportati anul trecut.
“Cresterea inregistrata se bazeaza pe investitiile ridicate in special in logistica si in marirea numarului de personal specializat, dar nu am neglijat marketing-ul si promovarea produselor catre consumatorul final”, declara Andrei Costea (foto), directorul general al companiei.

Secom activeaza pe piata de parafarmaceutice, segmentul de suplimente alimentare si este unic importator a noua branduri de produse naturale pentru sanatate renumite la nivel international, produse care acopera o gama larga de afectiuni.

Pentru 2009, Secom, care numara 15 angajati, si-a propus sa se mentina lider in importul de produse pentru sanatate 100% naturale, originale, unice si bazate pe cercetari stiintifice, de a investi in promovare, in special prin intermediul reprezentantilor medicali, precum si de a construi un sediu propriu, se arata intr-un comunicat de presa emis de companie.

Firma Secom a fost infiintata in 1991, functionand pana in 1997 cu activitatea de productie segmenti auto. In 1997, vecinatatea sediului fata de Spitalul Militar Bucuresti determina managementul sa schimbe profilul companiei in magazin cu profil naturist, unul dintre primele de acest fel din Bucuresti.

In timp (2001), Secom isi extinde activitatea, devenind si Centru de Consultanta Naturopata, in primul rand pentru a exploata o nevoie a pietei si in al doilea rand pentru ca produsele naturiste functionau pe un segment mai putin constrangator. Din 2004, compania Secom devine si importator direct, aducand in tara branduri precum: Tien Hsien Liquid, Nature’s Way, Jarrow Formulas, Solaray.






Citeste si