12 August 2009

Pateurile mici, vanzari in scadere – Fornetti, declin de 7% la sase luni



Unul dintre principalii jucatori de pe piata autohtona a produselor de patiserie, Fornetti Romania, a inregistrat in primul semestru al acestui an afaceri de aproximativ 60,2 milioane lei (14,2 mil. euro), in scadere cu 7% fata de aceeasi perioada a lui 2008, a declarat directorul general al francizei.
"In primul semestru al anului s-a realizat o cifra de afaceri de 60.245.000 lei, iar pentru cea de-a doua jumatate a acestui an estimam o crestere cu aproximativ 6%", a declarat directorul general al francizei Fornetti Romania, Boer Reka, citat de NewsIn.

Directorul general al producatorului Fornetti Romania declara, in luna iunie, ca strategia de dezvoltare pentru anul 2009 prevede finalizarea unei investitii de circa 10 milioane de euro, inceputa in luna iunie a anului trecut, pentru marirea capacitatii de productie si de depozitare, precum si alte investitii in modernizarea tehnologiei de productie, largirea gamei sortimentale si cresterea calitatii produselor.

Fornetti Romania a avut in anul 2008 o cifra de afaceri de 142,8 milioane lei, in crestere cu 32% fata de anul precedent, cand a obtinut afaceri de 100,8 milioane lei.

Compania Fornetti este prezenta pe piata autohtona din anul 2001, in urmare a extinderii in tara a activitatii Fornetti kft, cu sediul la Kecskemet, Ungaria. Din anul 2002, producatorul de preparate de patiserie a deschis o fabrica la Timisoara, unde se produc sortimentele originale ale companiei, dar si sortimente cu gust specific romanesc.

Fornetti Romania are in prezent 815 magazine in 244 de locatii din tara si 600 de angajati.

Potrivit directorului general al companiei, principalii competitori ai Fornetti pe piata autohtona de produse de patiserie congelate sunt Buon Giorno, Truffi, Auguri, Dolce vita, Princess, Briolli's, la care se adauga patiseria traditionala.



Citeste si