28 Ianuarie 2010

Diverta Online: Vanzarile de muzica, film si jocuri au scazut cu aproape 50% in 2009



Diverta Online a inregistrat o scadere a vanzarilor pentru gama de media, formata din muzica, film si jocuri, cu 48% in 2009, comparativ cu 2008.
Diverta Online a raportat anul trecut o crestere a numarului de utilizatori inregistrati cu 40% fata de 2008. Din totalul de utilizatori ai site-ului 33 % sunt utilizatori care efectueaza comenzi constante. In ceea ce priveste produsele preferate, acestea sunt reprezentate de carte, muzica si film, produse de dezvoltare personala si de petrecere a timpului liber.

Gama de carte a inregistrat scaderi de 2% vs. 2008, iar din totalul de vanzari 2009, ponderea gamei de carte este de 50%. Titlul care a afisat cele mai mari vanzari anul trecut a fost Luna Noua, de Stephenie Meyer.

Cel mai bine vandut album de muzica a fost Michael Jackson – Live in Bucharest, cel mai bine vandut film a fost DVD-ul Cartea Junglei, in timp ce jocul cu cele mai mari vanzari a fost World of Warcraft, Wrath of the Lich King (PC DVD).

In 2009, compania a crescut gama de carte straina, aceasta ajungand sa detina o pondere de 20% din sectiunea de carte. Un procent de 68% din produsele oferite de platforma online Diverta, este reprezentat de carte.

Magazinul virtual Diverta Online a fost relansat in octombrie 2008 sub sloganul “Cumparaturi de ultima generatie”.

Diverta Online pune la dispozitia consumatorului peste 40.000 de produse din 8 game (carte, calculatoare, electronice, filme, muzica, jocuri, jucarii, papetarie) active in acest moment si servicii orientate catre client.



Citeste si