29 Martie 2010

Tranzactie: P&G vinde Wella catre distribuitorul Interbrands



Interbrands, cea mai mare companie de distributie din Romania, preia furnizarea produselor diviziei Salon Professional pe plan local, detinuta de Procter&Gamble si achizitioneaza divizia profesionala Wella Romania.
Tranzactia va fi supusa aprobarii Consiliul Concurentei, decizia urmand sa fie luata in urmatoarele luni. Valoarea tranzactiei nu a fost mentionata.

Marcel Muresan, directorul actual al Wella Romania, va continua sa conduca activitatea diviziei Salon Professional, toti angajatii urmand sa isi pastreze locurile munca.

De asemenea, oferta de marci si servicii pentru saloanele de coafura va ramane neschimbata, respectiv toate marcile P&G pentru saloanele de coafura, inclusiv Wella Professionals, System Professional si Londa Professional.

“Ne bucuram foarte mult sa lucram in domeniul saloanelor de coafura si speram ca vom avea o colaborare fructuoasa pe termen lung”, a declarat Rand Sherif (foto), CEO Interbrands.

Afacerile companiilor detinute de gigantul american din industria bunurilor de larg consum Procter&Gamble in Romania au ajuns in 2008 la o valoare cumulata de 1,96 mld.lei (531 milioane de euro), in scadere cu 4,1% fata de 2007, cand au fost de 553,2 mil. euro.

Procter&Gamble comercializeaza pe piata romaneasca marci recunoscute si apreciate de consumatorii din lumea intreaga ca: Ariel, Tide, Bonux, Ace, Lenor, Mr. Proper, Fairy, Pantene Pro-V, Head & Shoulders, Safeguard, Herbal Essences, Wash&Go, Blend-a-med, Camay, Always, Alldays, Discreet, Pampers, Londa (Londa Color, Londa Trends), Gillette, Braun, Duracell, Oral-B.

Interbrands a intrat pe piata romaneasca in anul 1993, in acelasi timp cu P&G. Printre clientii companiei se numara Cadbury, Vodafone, Nestle si Henkel.

Sursa foto: Mediafax Foto/ Fotograf: Laszlo Raduly

Vezi si Seful P&G Romania: Criza nu s-a terminat, insa consumul incepe sa-si revina din primavara



Citeste si