31 Martie 2010

Seful Amway Romania: Afacerile s-au stabilizat la nivelul din 2007. Avem sperante pentru 2010



Amway Marketing Romania a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 27,4 mil. euro (116 mil. lei) si un profit de aproximativ 2 mil. euro (9 mil. lei), in scadere cu 15% fata de 2008, a declarat pentru Wall-Street George Popescu, branch manager-ul companiei.
“La inceputul anului 2009 am fost mai optimisti cu privire la vanzari insa suntem bucurosi ca am reusit sa fim foarte eficienti. Volumele de vanzari au fost mai mici, practic nu am pastrat trendul crescator din 2008 insa am reusit stabilizarea la nivelul anului 2007, ceea ce ne da sperante pentru 2010. Va fi un an mai bun decat 2009”, spune George Popescu (foto).

Amway Romania, parte a companiei Alticor, a raportat pentru 2008 afaceri in valoare de 137 mil. lei, in crestere cu aproximativ 15% fata de 2007, cifre ce plasau filiala locala a Amway Corporation in primele cinci subsidiare la nivel european.

Potrivit lui George Popescu, gama de produse cu cele mai stabile vanzari este Nutrilite, gama Amway de suplimente alimentare. In cadrul acestei game, produse precum Omega 3 si multivitaminele Daily au inregistrat cresteri ale vanzarilor.

“Ca urmare a contextului economic dificil cred ca am invatat sa fim mai realisti si mai atenti cu resursele. Am devenit mai preocupati de eficienta. Am adoptat masuri de eficientizare in toate activitatile fara a putea scoate in evidenta ceva in mod special. Per total rezultatele au fost bune. Daca ar fi sa caracterizez printr-un singur cuvant afacerile Amway Romania, respectiv industria cosmeticelor, in 2009 si 2010, ar fi stabilitate”, afirma Popescu.

Din portofoliul Amway fac parte produse de ingrijire a locuintei, produse pentru ingrijire personala, produse cosmetic si pentru ingrijirea tenului Artistry, produse profesionale de machiaj E. Funkhouser New York, vitamine si suplimente alimentare Nutrilite.

Pe partea de produse cosmetice compania a lansat anul acesta am lansat o noua gama de produse de ingrjire a tenului si de machiaj – beautycycle – urmand sa isi indrepte focusul in special in aceasta zona.

In ceea ce priveste iesirea din criza, oficialul Amway Romania considera ca sunt necesare masuri atat la nivelul Guvernului, cat si la nivelul fiecarei organizatii in parte. “In conditiile in care fiecare companie in parte, fiecare organizatie in parte, reusesc sa devina eficiente, criza va fi depasita. Guvernul are atat capacitatea cat si obligatia de a stimula economia prin anumite masuri. Speram sa reuseasca”, declara George Popescu.

Prezenta pe piata locala din 1997, Amway Romania are 41 de angajati si peste 50.000 de cumparatori privilegiati si intreprinzatori privati autorizati.

Aproximativ 70% dintre vanzari sunt realizate prin intermediul Internetului, peste 20% prin Centrul de Selectie a Produselor Bucuresti, iar restul reprezinta comenzi speciale platite prin transfer bancar.

Amway este una dintre cele mai cunoscute companii de vanzari directe la nivel global. Fondata in anul 1959, de catre Jay Van Andel si Rich DeVos, Amway face parte din gigantul Alticor isi desfasoara activitatea in peste 80 de state si teritorii din Asia, Africa, Europa, America de Nord si de Sud.

Alaturi de Amway, pe piata vanzarilor directe mai activeaza companii precum Oriflame, Zepter, Avon si Forever Living Products.



Citeste si