22 Aprilie 2010

Importatorul de placi ceramice KAI a investit 1 mil. euro in lansarea unui brand propriu



KAI Romania, subsidiara locala a producatorului bulgar de placi ceramice (gresie si faianta) KAI, detinut de fondul de investitii Advent, isi consolideaza prezenta pe segmentul mediu-lux printr-o investitie de 1 milion de euro in propria marca, Progres Ceramica.
“In 2010 intram mai puternic pe segmentul mediu-lux, prin gama Progres Ceramica, care va cuprinde peste 20 de serii de modele realizate conform celor mai recente tendinte in domeniu. Estimam ca ponderea acestor modele va reprezenta aproximativ 30% din vanzarile totale ale companiei”, spune Catalin Rotaru, country manager KAI Romania.

Compania a inregistrat o cifra de afaceri de 8 mil. euro in 2009, iar pentru 2010 si-a bugetat o crestere de peste 50%, pana la 12 mil. euro. In conditiile in care businessul de de placi ceramice va atinge 12 mil. euro, vanzarile realizate prin noua gama ar urma sa genereze 3,6 mil. euro.

Placile ceramice din noua gama vor avea un pret de 10 – 20 de euro/mp.

Grupul KAI, care are 1.200 de angajati, a inregistrat o cifra de afaceri de peste 50 de milioane de euro in 2008.

Grupul detine doua fabrici in Bulgaria, cu o capacitate totala de productie de 18,3 milioane de metri patrati. Bulgarii exporta peste jumatate din productia totala pe 19 piete europene.

Fondul de investitii Advent International detine 70% din Kai Group. Pe piata locala, Advent are diverse participatii in companii ca Ceramica Iasi sau Bengoss.



Citeste si