27 Aprilie 2010

Marile magazine ar putea amenaja spatii speciale pentru produsele romanesti



Retelele marilor magazine ar putea amenaja raioane cu produse traditionale specifice diferitelor regiuni ale tarii in scopul promovarii produselor locale, a declarat Marian Zlotea, presedintele Autoritatii Nationale Sanitar Veterinare si pentru Siguranta Alimentelor (ANSVSA)
„Astfel, vom putea oferi producatorilor de produse traditionale romanesti posibilitatea unei piete extinse, consumatorilor posibilitatea de a-si procura produse traditionale verificate sanitar - veterinar si pentru siguranta alimentelor din supermarketuri, iar retelelor de supermarketuri o diversificare a produselor comercializate, ceea ce va fi benefic pentru toti”, a spus Marian Zlotea.

Potrivit Autoritatii, reprezentantii retelelor supermarketurilor au fost de acord cu propunerea si s-au declarat interesati intr-o colaborare cu Autoritatea, pentru punerea in aplicare a acesteia.

La discutie au fost invitati reprezentantii Auchan, Carrefour, Cora, Kaufland, Mega Image, Metro Cash & Carry, Penny Market, Plus Discount, Real, Selgros Cash & Carry, Billa Romania, Gima.



Citeste si