30 Aprilie 2010

Bavarom vrea o dublare a cotei de piata pe segmentul de bere fara alcool



Bavarom, unul dintre cei mai importanti importatori si distribuitori de bauturi alcoolice si nonalcoolice, a inregistrat in primele trei luni ale acestui an o crestere de 60% pe segmentul berii fara alcool, pana la 148.000 litri.
Compania si-a stabilit ca obiectiv pentru 2010 dublarea cotei de piata pe segmentul de bere fara alcool, la 3,6% din consumul total de bere fara alcool.

“Desi studiile sunt foarte vagi pe aceasta nisa, ne bazam in estimarea noastra pe o tendinta din ce mai evidenta in ceea ce priveste educarea consumului din tara noastra. In plus, cresterea noastra se bazeaza si pe consolidarea vanzarilor pe zona HoReCa. Daca anul trecut anuntam o pondere a vanzarilor 70/30 retail/HoReCa, la inceputul anului am reusit, prin efortul echipei de vanzari, sa modificam valoarea la un nivel de 65/35”, declara Costin Ghindea, director general Bavarom.

La nivel general, pe primele trei luni, business-ul Bavarom a inregistrat, fata de aceeasi perioada anului trecut, o crestere de volum de aproximativ 45%.

Incepand cu luna mai compania va incepe importul de bere Bavaria nefiltrata fara alcool.

Bavarom Trading srl a fost infiintata in anul 2003. Portofoliul companiei numara berea olandeza Bavaria, Paulaner din Germania, Sapporo din Japonia, La Trappe din Olanda, Tsingtao din China, Sol si Dos Equis, Newcastele Brown Ale si John Smiths din Anglia si Murphy’s din Irlanda. Portofoliul sau mai cuprinde cidrul Ecusson din Franta, cidrul din Anglia Strongbow si bautura energizanta B52.

In 2009 compania a raportat o cifra de afaceri de 2,4 mil. euro.



Citeste si