13 Mai 2010

Preluarea Wella Romania de catre Interbrands, sub lupa Concurentei



Consiliul Concurentei analizeaza operatiunea de concentrare economica prin care SC Interbrands Marketing&Distributions a preluat controlul asupra Wella Romania.
Autoritatea de concurenta va evalua operatiunea de concentrare economica din punct de vedere al compatibilitatii acesteia cu un mediu concurential normal.

Potrivit Legii Concurentei, sunt supuse controlului si trebuie notificate Consiliului Concurentei operatiunile de concentrare economica ce depasesc pragurile valorice prevazute in acest act normativ. Acestea sunt indeplinite daca cifra de afaceri cumulata a agentilor economici implicati intr-o operatiune de concentrare economica depaseste echivalentul in lei a 10 mil. euro si exista cel putin doi agenti economici implicati in operatiune, care realizeaza pe teritoriul Romaniei, fiecare in parte, o cifra de afaceri mai mare decat echivalentul in lei a 4 mil. euro.

Interbrands a anuntat in luna martie preluarea furnizarii produselor diviziei Salon Professional pe plan local, detinuta de Procter&Gamble, respectiv achizitionarea diviziei profesionale Wella Romania.

Interbrands a intrat pe piata romaneasca in anul 1993, in acelasi timp cu P&G. Printre clientii companiei se numara Cadbury, Vodafone, Nestle si Henkel.



Citeste si