1 Iunie 2010

Un fost specialist al Bancii Mondiale a preluat functia de director de marketing la Holcim



Bulgarul Rossen Papazov, 37 de ani, este noul director de marketing si vanzari al producatorului de ciment Holcim Romania.
El il inlocuieste pe Francois Laporte, care dupa trei ani petrecuti in Romania a fost promovat pe pozitia de director commercial pentru Holcim Agregate, in Franta.

Papazov si-a inceput cariera in Holcim Bulgaria, in anul 2000, ca asistent al directorului general Holcim Bulgaria, fiind apoi promovat pe pozitia de manager dezvoltare afaceri.

Din 2002 a lucrat pentru Banca Mondiala ca specialist in managementul finantelor pentru Bulgaria si Macedonia. S-a intors apoi in Holcim, pe pozitia de director general al diviziei de Agregate si Cimenturi Compozite a Holcim Bulgaria.

In ultimii trei ani a lucrat ca director de marketing din Holcim Belgia. Experienta sa anterioara include si trei ani ca senior consultant in echipa de audit si consultanta in afaceri a companiei Arthur Andersen Bulgaria.

Rossen Papazov a absolvit Facultatea de Stiinte Economice din Sofia si are un MBA la IMD, Lausanne, Elvetia.

Holcim (Romania) S.A., care are circa 1.200 de salariati, detine in prezent doua fabrici de ciment in Campulung si Alesd, o statie de macinare la Turda, 20 statii ecologice de betoane, 5 statii de agregate si un terminal de ciment in Bucuresti.



Citeste si