1 Iulie 2010

Vinexport mizeaza pe o piata gigant in China, unde asteapta vanzari de 1 mil. euro



Vinexport Romania, unul dintre cei mai importanti producatori de vin de pe piata locala, estimeaza vanzari de peste un milion de euro in China, principala piata de distributie externa.
Pentru anii urmatori, Vinexport isi propune sa creasca ponderea vinurilor de peste 3,75 dolari, acesta fiind, in prezent, cel mai mare pret de vanzare cu care producatorul roman este prezent pe piata din China.

In 2009, primul an de activitate pe piata chineza, vanzarile Vinexport in regiune au contribuit cu 2,8% la incasarile totale ale companiei.

“Este doar inceputul. China reprezinta o piata gigant, neafectata inca de criza mondiala. Estimarile indica un volum al pietei de 91.025 mii litri - aproximativ 121,46 milioane sticle - la un pret mediu de vanzare de 3,12 dolari / sticla, conform companiei de cercetari de piata Baharat Book Bureau. Pentru anii urmatori ne propunem sa crestem ponderea vinurilor de peste 3,75 dolari, acesta fiind in prezent cel mai mare pret de vanzare cu care suntem prezenti pe piata din China”, a declarat Angela Mares, directorul de marketing Vinexport Romania.

Vinexport este producatorul marcilor de vin Gurban, Vinul Vanatorului, Puterea Ursului, Putna, Centenar, Weisser. Compania exporta pe piata chineza produse din toate aceste game.

Pana in 2012, Vinexport isi propune sa atinga o cota de 1% din importurile totale de vin imbuteliat in sticla de 0.75 l ale Chinei. Prin urmare, compania continua planurile de investitii in tehnologia de productie si pentru extinderea distributiei.



Citeste si