2 August 2010

Spaniolii de la Campofrio si-au adancit pierderile in Romania la 3,15 mil. euro



Grupul spaniol Campofrio, cel mai mare producator european de carne si preparate din carne, si-a adancit pierderile in Romania in primul semestru al anului la 3,15 mil. euro, fata de 788.000 euro, in 2009, se arata in raportul financiar al companiei.

Veniturile obtinute de Campofrio pe plan local au scazut in primul semestru cu 14,1%, la 10,6 mil. euro, fata de 12,33 mil. euro in aceeasi perioada a anului trecut. Cheltuielile operationale au urcat in Romania de la 12,36 mil. euro la 13,44 mil. euro, in timp ce pierderile operationale s-au majorat la 2,84 mil. euro.

Actionarii Caroli Foods Group si Campofrio Food Group au semnat recent acordurile finale pentru crearea unui nou grup, unificand operatiunile existente din Romania sub forma unui joint venture.

Noul grup, care va opera sub numele Caroli Foods Group, va fi lider pe piata de produse din carne procesata din Romania din punct de vedere al vanzarilor si cotei de piata. Produsele vor fi comercializate sub brandurile Campofrio, Caroli, Maestro, Sissi, Gourmet si Primo.

Noua entitate Caroli Foods Group va opera sub conducerea unui consiliu director format din 5 membri, compus din reprezentanti ai companiilor partenere si prezidat de Talal El-Solh. Haluk Akdemir este CEO-ul noului grup.

Echipa de management este formata din: Ovidiu Dusleag – director executiv Productie, Logistica si Asigurarea Calitatii; Tomita Savastre – director executiv Cercetare & Dezvoltare si Planificare; Andrew Taylor – director executiv Marketing, Business Development si Relatii Publice; Dan Timotin – director executiv Financiar, IT, Juridic si Achizitii; George Ungureanu – director executiv Vanzari.

Procesul de integrare este estimat sa se finalizeze in 12 luni de la crearea acestui joint venture.

Ambele fabrici - din Pitesti si Tulcea - vor ramane operationale.



Citeste si