15 Noiembrie 2010

Oficiali Kraft Romania: Obiectivul este de reintoarcere la nivelul din 2008



Anii 2007 - 2008 au fost printre cei mai buni, din punct de vedere al consumului, potrivit oficialilor Kraft Foods din Romania, care au declarat ca principalul obiectiv este acela de reintoarcere, pe termen mediu, la nivelul inregistrat inainte de inceperea crizei.

"Consumul a scazut pe toate categoriile de produse de la debutul crizei economice, insa asteptarile noastre sunt pozitive. Pe termen mediu, obiectivul nostru in ceea ce priveste piata si, implicit, a trendul de consum, este de revenire la acelasi nivel din perioada 2007 - 2008", a declarat Gerard Chandran, managing director Kraft Foods Romania.

Kraft Foods, prezent pe piata din Romania prin marcile Jacobs, Nova Brazilia, Milka, Poiana, Africana, LU Pepito, LU Pim`s, Barni, Oreo, a vandut pe piata locala 65 de milioane de pachete de biscuiti Belvita Start de la lansarea produsului, in aprilie 2010.

In perioada iunie - august, un milion de consumatori romani au incercat cel putin o data Belvita Start, iar o medie de 200.000 de persoane consuma biscuitii lunar, potrivit MEMRB.

"Vanzarile Belvita Start in Romania au depasit asteptarile noastre, devenind intr-un timp scurt unul dintre cei mai vanduti biscuiti din tara. Brandul de biscuiti a contribuit la obtinerea de catre Kraft Foods Romania a primei pozitii ca si cota de piata valorica locala pe segmentul biscuitilor, intr-o perioada scurta de timp", a adaugat Chandran.

Lansarea Belvita Start a fost sustinuta printr-o campanie de comunicare integrata ce a inclus TV, radio, on-line, print, panotaj stradal, activitati in cadrul magazinelor, precum si o campanie de sampling, in principalele 10 orase din Romania.



Citeste si