11 Februarie 2016

Kinga Daradics, MOL: Viitorul Romaniei depinde de investitii in patru domenii



Romania a facut „progrese enorme” din anii ’90 si are acum sansa sa treaca mai repede peste etapele parcurse de alte tari in drumul spre dezvoltare, iar pentru a avea un viitor trebuie sa investeasca in patru domenii.

Pentru a avea un viitor, #RomaniaProfesionista trebuie sa isi concentreze resursele in patru domenii.

„Pentru a asigura viitorul generatiilor care urmeaza si o dezvoltare sustenabila, durabila si pe baze sanatoase, cred ca este deosebit de important ca tara sa aiba o strategie coerenta si sa aplice aceasta strategie in patru domenii: educatie, energie, sanatate si infrastructura”, spune Kinga Daradics, CEO al MOL Romania.

Distribuitorul de carburanti MOL Romania face parte din grupul ungar de petrol si gaze MOL si este activ pe piata romaneasca din 1995, cand si-a deschis prima benzinarie locala, la Salonta, judetul Bihor. Potrivit lui Daradics, Romania s-a schimbat enorm in ultimii 20 de ani si are sansa de a „arde” niste etape prin care au trecut alte tari si a de invata din greselile altora.

„Romania are o sansa mare de a trece mai repede peste etapele pe care le-au parcurs deja alte tari, de a invata din greselile altora si de a profita de enorma sansa pe care o reprezinta fondurile europene”, crede Daradics.

Ce nu vrea industria petroliera: schimbari bruste de legislatie

Piata petroliera este, prin natura sa, impredictibila, iar ultimul lucru de care au nevoie companiile petroliere este o legislatie impredictibila. Operatorii din industria de petrol si gaze au invatat sa se adapteze conditiilor schimbatoare ale pietei, iar elementele de impredictibilitate introduse artificial, precum noi reglementari si legi, nu sunt binevenite.

„As dori sa nu avem elemente de impredictibilitate introduse artificial, cum sunt cele aduse de schimbari bruste de legislație sau reglementari. Cred ca o strategie coerenta si aplicata consecvent in domeniul energiei poate aduce predictibilitate si transparenta nu doar pentru acest domeniu, ci si pentru alte industrii, avand impact asupra mai multor categorii de consumatori”, afirma Daradics.



Citeste si