26 Aprilie 2017

CEO-ul Selgros Romania, despre viitorul in hipermarket: In 20 de ani vom cumpara alimente si vom vinde mancare, iar Amazon va fi cel mai mare competitor al nostru



CEO-ul Selgros Romania, Vlad Alexandru, sustine ca oamenii vor inlocui cumparaturile de la raft cu comenzile online si ca astfel Amazon va fi de fapt cel mai mare concurent al hipermarketurilor. Cine va castiga in toata aceasta batalie a vanzarilor?

"Cred ca cel mai mare competitor al nostru va fi Amazon. Comertul online va lua cel mai mult amploare si va deveni principalul mod de comercializare. Nu cred ca in 20 de ani vom mai vinde ce cumparam. Vom cumpara alimente si vom vinde mancare", a declarat Vlad Alexandru, CEO-ul Selgros Romania, vorbind despre cum prevede viitorul in hipermarketuri, la Conferinta Nationala a Industriei Ospitalitatii.

Mai aproape decat un Mega Image este cineva care suna la usa si iti aduce mancarea.

In spirit de gluma despre cum arata viitorul in retail, Vlad Alexandru spune ca "mai aproape decat un Mega Image este cineva care suna la usa si iti aduce mancarea", sugerand faptul ca pentru consumatori va fi mult mai comod sa faca comanda online decat sa coboare la supermarketul de la scara blocului.

In plus, directorul Selgros subliniaza ca are loc o schimbare de paradigma si ca ne aflam deja in mijlocul ei. "Este o schimbare de paradigma si cred ca suntem in mijlocul ei. Cine nu va incepe de timpuriu ii va fi foarte greu sa recupereze timpul. Cand toata lumea vinde de toate la acelasi pret, cel care vinde si emotii castiga", conchide Vlad Alexandru.

In prezent, hipermarketurile Cora si Carrefour sunt singurele care vand produse online, cu livrare la domiciliu.

Selgros Cash&Carry si-a inceput activitatea pe piata locala in 2001, iar in prezent detine 19 magazine in Bucuresti, Brasov, Iasi, Targu Mures, Oradea, Cluj, Ploiesti, Timisoara, Craiova, Bacau, Galati, Braila, Arad, Suceava si Constanta.

Compania este parte a Transgourmet Holding AG, a doua cea mai mare retea cash&carry si comert en-gros din Europa, cu operatiuni in Elvetia, Franta, Germania, Polonia, Romania si Rusia. Aceasta include marcile Prodega/Growa/Howeg, Selgros Cash & Carry, Transgourmet Central and Eastern Europe, Transgoumet Elvetia si Transgourmet Franta. In 2014, Grupul Transgourmet inregistra 22.800 de angajati in Europa si venituri de circa 7,5 mld. euro.



Citeste si