27 Aprilie 2017

Mall-ul din Baneasa si centrul comercial Feeria genereaza un trafic de circa 17 mil. vizitatori in fiecare an: media de crestere, 7%



Centrul comercial Baneasa Shopping City, ce cuprinde atat mall-ul cu acelasi nume, cat si centrul comercial Feeria, situat in continuarea proiectului de retail, genereaza anual un trafic de 16,6 milioane de vizitatori, situandu-se in topul punctelor de atractie in retail la nivelul intregii tari.

Centrul comercial Baneasa Shopping City a implinit anul acesta 9 ani de activitate la finalul carora peste 150 de milioane de vizite au fost acumulate pe tot parcursul acestor ani.

Baneasa Shopping City a inregistrat in fiecare an evolutii atat in ceea ce priveste performanta de business, cat si in privinta ofertei comerciale.

Centrul comercial Baneasa Shopping City, situat in nordul Capitalei, si-a deschis portile pe 18 aprilie 2008, cand peste 120.000 de vizitatori au trecut pragul in primul weekend de functionare, iar de atunci, numarul vizitelor a crescut in fiecare an, avansul mediu anual fiind de 7%.

Comparativ cu vizitele inregistrate in primul an de functionare, la finalul anului 2016 vizitele inregistrate in Baneasa Shopping City au avut o crestere totala de 60%.

Vanzarile totale inregistrate in Baneasa Shopping City au avut o crestere de peste 90% la finalul anului 2016, fata de cifrele raportate in primul an de functionare.

De asemenea, din dorinta de a sustine diversitatea si stilul unic al fiecarui client, Baneasa Shopping City a incheiat de-a lungul celor 9 ani mai multe parteneriate strategice, astfel incat, in prezent, 27 de branduri premium se afla in centrul comercial in exclusivitate (in Romania sau in cadrul unui centru comercial), printre care Uterque, Chopard, Superdry, Longchamp, Furla, Cerutti 1881, Paul&Shark, Lancel, Max&Co, Chanel, Boggi, Caran D’ache, Victoria 46, Michael Kors, Armani Jeans, Brooks Brothers, Contessina, Vilebrequin, Napapijri, Gerard Darel, Max Mara Weekend, Sport Couture, COS, Michael Kors, Montblanc, Frey Wille sau Diesel.

In prezent, oferta comerciala a Baneasa Shopping City numara un total de 280 de magazine, dispuse pe o suprafata totala destinata spatiului de retail de 55.000 mp.

Cinematograful din Baneasa, peste 4,5 mil. vizitatori de la deschidere si pana in prezent

De la deschiderea sa, in anul 2011, Grand Cinema & More a fost vizitat de peste 4,5 milioane de spectatori care au avut ocazia de a participa la peste 600 de evenimente si spectacole, multe dintre ele in premiera.

In prezent, Grand Cinema & More este unul dintre cei mai mari operatori de sali de cinema din Romania, o piata pe care mai activeaza nume precum Cinema City, grupul Hollywood Multiplex si Movieplex, Cineglobe, precum si retelele independente si cu traditie prezente la nivel local.

Baneasa Developments, proprietarul si dezvoltatorul Baneasa Shopping City, este unul dintre cei mai importanti investitori imobiliari din Romania pe zona de retail, acolo unde mai sunt prezenti NEPI, AFI Europe, Anchor Group, S Immo, Iulius Group si multi altii.



Citeste si