14 Februarie 2006

Banca Romaneasca a inregistrat 3,6 milioane de euro profit in 2005

Banca Romaneasca a avut un trend ascendent in 2005, reusind, intr-un mediu puternic concurential, sa-si dubleze cota de piata, de la 0,98% in 2004, la 1,90% in octombrie 2005. Evolutia pozitiva a bancii este certificata si de rezultatele financiare ale anului trecut, date astazi publicitatii.

Astfel, Banca Romaneasca, membra a Grupului National Bank of Greece, a obtinut anul trecut un profit net preliminat de aproximativ 13 milioane de RON (3,6 milioane de euro). De asemenea, la sfarsitul anului 2005, Banca Romaneasca detinea active in suma de 615,7  milioane de euro, in crestere cu peste 177%, comparativ cu decembrie 2004.

Nivelul capitalurilor proprii a inregistrat la 31 decembrie 2005,  59,7 milioane de euro, fata de 25,9 milioane de euro la 31 decembrie 2004, marcand o crestere de 131%.

"Rezultatele obtinute au la baza strategia implementata la nivelul activitatii de retail si corporate. Dorim sa raspundem cererilor venite din partea clientilor, cunoastem nevoile acestora si trebuie sa oferim serviciile de care acestia au nevoie." a declarat Andreas Maragkoudakis, directorul general al  Bancii Romanesti.
 
In aceasta luna, Banca Romaneasca si-a majorat capitalul social cu 244.954.416 RON (echivalentul a 67.758.683 euro), ajungand la 400.257.132 RON (110.718.136 euro).

Planuri de viitor

Detinuta in proportie de 87,14 % de National Bank of Greece, cel mai mare grup financiar din Grecia si important competitor in Europa de Sud Est, Banca Romaneasca a conceput pentru anul 2006 un plan de afaceri ambitios, avand ca obiectiv principal dezvoltarea retelei teritoriale de la 45 de unitati cate sunt in prezent, la cel putin 65 de unitati, la sfarsitul acestui an.

Un alt obiectiv important il reprezinta implementarea unui nou sistem informatic care va sustine intreaga activitate a bancii. Proiectul este in desfasurare si se va finaliza la finele acestui an. De asemenea se va apela si la canalele alternative de distributie prin lansarea serviciilor de internet banking si mobile banking. Restructurarea operatiunilor bancii si dezvoltarea in domeniul resurselor umane reprezinta alte tinte importante in strategia de dezvoltarea a bancii.



Citeste si