22 Februarie 2006

Zona Transilvaniei a crescut afacerile HVB Banca pentru Locuinte

La sfarsitul saptamanii trecute HVB Banca pentru Locuinte a prezentat la Crowne Plaza rezultatele obtinute in anul 2005 partenerilor si colaboratorilor sai, concomitent cu premierea si promovarea membrilor echipelor de vanzari cu rezultatele cele mai bune in anul ce a trecut. La conferinta au participat peste 100 de invitati, dintre acestia nu mai putin de 40 fiind premiati pentru rezultate deosebite.

Rezultatele anului 2005 au reliefat faptul ca sistemul de economisire creditare oferit de HVB Banca pentru Locuinte este preferat in esenta de tinerii intre 25-35 ani, segment ce ocupa peste 28% din vanzari, urmat de persoanele cu varste de peste 45 de ani care incheie contracte de economisire creditare mai ales pentru copii. In ceea ce priveste sumele contractate, datele sintetice arata ca predomina valori de cca 20.000 de lei, reprezentand 41 % din contractele incheiate, ceea ce confirma faptul ca destinatia fondurilor oferite de bancile de economisire creditare este majoritar modernizarea sau renovarea locuintelor deja construite.

“Este evident ca bancile de economisire creditare cat si bancile ipotecare ce vor aparea cat de curand, sunt practic complementare. Daca luam spre exemplu destinatia creditelor, creditele oferite de bancile ipotecare sunt afectate in principal (peste 80%) pentru achizitia si constructia unei locuinte, in timp ce in cazul caselor de economii pentru domeniul locativ, creditele acordate (cca 70%) au ca destinatie modernizarea, renovarea locuintelor existente, fapt ce se verifica si in practica noastra. In multe cazuri, contractele de economisire-creditare, inclusiv creditele acordate, constituie avans pentru obtinerea unui credit ipotecar de valoare mai mare” a afirmat Dl. Petre Tulin, Presedintele HVB Banca pentru Locuinte.

Din punct de vedere al distributiei regionale, zona Transilvaniei ocupa pozitia de lider cu 42% din contractele incheiate, urmata de zona Munteniei cu un total de 25% din vanzari si Municipiul Bucuresti cu 13 %.

Pentru anul 2006, HVB BpL si-a propus dezvoltarea sustinuta a canalului de distributie prin proprii agenti de vanzari, cat si canalul bancar cu ajutorul partenerilor sai HVBTiriac, Unicredit si Creditcoop.



Citeste si