29 Martie 2006

BCR si Euro < 26 intra pe o zona destinata exclusiv studentilor

Banca Comerciala Romana (BCR) si EURO < 26 Romania a lansat astazi cardul de debit co-branded „BCR – EURO < 26”. Cardul este emis sub sigla VISA si EYCA (European Youth Card Association), putand fi utilizat atat in tara cat si in strainatate, distributia fiind asigurata in exclusivitate de catre Asociatia EURO < 26 Romania.
„BCR confirma ca este lider si formator de piata. Acest nou card, care este si primul card de debit co-branded emis de banca, va contribui la dezvoltarea pietei cardurilor din Romania, fiind un produs flexibil, adaptat cerintelor consumatorilor asa cum sunt toate produsele financiare marca BCR. Detinatorul unui card co-branded BCR – EURO < 26, beneficiaza de un instrument de plata electronic care ofera numeroase avantaje, printre care scutirea de comisioane pentru retragerea de numerar de la ATM-urile BCR, pentru emitere card, pentru reinoire sau emitere ulterioara a cardului sau pentru interogare sold”, a declarat Natalita Hurduc, vicepresedinte executiv BCR.

Cardul co-branded BCR – EURO < 26 ofera reduceri la comercianti din Romania in peste 1 000 de locuri (intre 5% si 100%) la muzee, institutii culturale, cinematografe, agentii de turism, magazine de haine, ateliere foto, magazine de electronice, librarii etc si intreaga Europa, aproximativ 300.000, toate disponibile pe www.euro26.ro. Un alt avantaj major este ca posesorul acestui card va avea asigurarea medicala de calatorie in strainatate gratuita in baza cardului bancar, pe tot timpul valabilitatii acestuia.

„EURO



Citeste si