26 Iunie 2012

Raiffeisen Bank si-a relansat serviciul de internet banking



Raiffeisen Bank si-a relansat serviciul de internet banking - Raiffeisen Online, cu un nou design si functionalitati imbunatatite.

Zona de plati a fost organizata pe un singur ecran pentru toate tipurile de plati, inclusiv schimbul valutar.

De asemenea, au fost introduse noi functionalitati, precum graficul interactiv pentru evolutia portofoliului financiar pentru 30 de zile, pus la dispozitie pe prima pagina si posibilitatea de a lichida oricand depozitele in valuta.

Totodata si serviciul Raiffeisen Smart Mobile dispune de noi functionalitati, deschidere de cont curent/economii, constituire/lichidare depozite si posibilitatea de a subscrie pentru fonduri de investitii.

In 2011 cele 2 servicii au cunoscut o crestere atat in ceea ce priveste numarul de clienti (numarul de clienti persoane fizice a crescut cu aproximativ 31%) cat si din punctul de vedere al volumelor tranzactionate (pentru clientii persoane fizice valoarea tranzactiilor s-a dublat).

Raiffeisen Bank are o retea de peste 1.100 de ATM-uri si 10.000 de EPOS-uri. Baza de clienti si reteaua de unitati Raiffeisen Bank se mentin constante de cativa ani, aproximativ 2 milioane de clienti si 540 de agentii.

Citeste si Topul bancilor la internet banking: Numar clienti, tranzactii si valoare



Citeste si