29 Aprilie 2006

CEC tinteste segmentul online

Prin modernizarea si dezvoltarea infrastructurii informatice derulata in ultimele sase luni, Casa de Economii si Consemnatiuni (CEC) opereaza online in mai mult de 650 de unitati din totalul de peste 1.400. Ca urmare, mai mult de 4.000 de utilizatori se pot conecta simultan pentru a efectua tranzactii in sistemul informatic al bancii, ceea ce inseamna un volum aproape dublu fata de anul trecut.

Pentru celelalte unitati, CEC a dezvoltat o solutie offline, care permite transferul electronic si procesarea zilnica a datelor, sistemul informatic al CEC ajungand acum si in cele mai izolate unitati din mediul rural.

“Operam in acest moment cea mai extinsa retea bancara din Romania, nu numai din punct de vedere al numarului de locatii, dar si din punct de vedere al informatizarii. Ca urmare, posibilitatile si oportunitatile de a derula rapid si eficient activitatile bancare, inclusiv in mediul rural, imbunatatesc semnificativ capacitatea de dezvoltare a bancii”, declara Eugen Radulescu, presedintele CEC.

Pe langa efortul propriu-zis de informatizare, s-a derulat si se deruleaza in continuare pregatirea personalului in utilizarea noilor sisteme, scopul acestor actiuni fiind cresterea calitatii serviciilor oferite, atat in mediul urban cat si in mediul rural. “Contam ca, pana la finele acestui trimestru, noul sistem informatic sa fie complet operational in toate locatiile CEC”, mai declara Eugen Radulescu.

CEC se afla in continuare intr-un amplu proces de restructurare, urmând sã fie privatizatã. A fost complet reorganizata activitatea bancii, atat la nivel central, cat si in teritoriu, a crescut numarul personalului care lucreaza direct cu clientii, concomitent cu reducerea numarului de salariati.

CEC este o bancã fondatã în anul 1864 si are în prezent un capital social de 149,7 milioane lei noi, active totale de peste 6 miliarde lei noi si o reþea de peste 1.400 unitãþi, in mediul urban si rural.



Citeste si