9 Mai 2006

BT Asigurari anunta o crestere cu 244% a afacerilor in Q1

BT Asigurari, membra a grupului Banca Transilvania, a anuntat ca valoarea totala a primelor brute subscrise in primele trei luni ale anului 2006 a crescut cu 244%, comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005, ajungand la 45,16 milioane de lei.
“Evolutia companiei noastre in primele trei luni ale anului 2006 confirma faptul ca strategia de expansiune teritoriala este un succes. Rezultatele din acest inceput de an urmeaza evolutia ascendenta din anul 2005: in 12 luni am triplat afacerile companiei si am urcat patru pozitii, pana pe locul 10, in topul national al companiilor de asigurare, pentru categoria asigurarilor generale, cu o cota de 2,87%” declara Constantin Jeican, presedintele BT Asigurari.

Asigurarile generale detin 95% din totalul primelor brute subscrise, ajungand la valoarea de 42,98 milioane RON, in crestere cu 239% fata de realizarile din primul trimestru al anului 2005. In categoria asigurarilor generale, politele pentru asigurarile auto reprezinta 77%, ajungand la valoarea de 33,11 milioane RON, in crestere cu 244% comparativ cu aceeasi perioada din 2005. Structura globala a portofoliului in primul trimestru mai include: asigurari pentru incendiu si calamitati - 8%, credite - 4% si alte asigurari generale - 11%. Asigurarile de viata reprezinta 5% din totalul vanzarilor in primele trei luni ale anului 2006, in crestere cu 396% raportat la primul trimestru din 2005.

In ceea ce priveste ponderea detinuta de fiecare categorie de asigurare in totalul vanzarilor (RCA 48%, auto 29%, incendiu si calamitati 8%, credite 4%, alte asigurari generale 11%) in primul trimestru al anului 2006 comparativ cu aceeasi perioada a anului 2005, nu s-au inregistrat modificari semnificative, mentinandu-se aproximativ constanta.

Planul de actiune pentru acest an include extinderea retelei teritoriale, obiectivul fiind operarea intr-o retea nationala cu peste 200 de agentii si puncte de lucru, lansand in paralel o noua etapa din strategia companie, aceea de consolidare a retelei de vanzari. Aceasta se va realiza prin descentralizare, acordand competente si responsabilitati sporite reprezentantelor regionale avand drept scop optimizarea activitatii si reducerea timpului de operare. Urmatorul pas in procesul de descentralizare va fi introducerea unei noi solutii informatice pentru eficientizarea intregii activitati.

Pentru anul 2006 BT Asigurari si-a propus realizarea a 180 milioane RON prime brute subscrise, ceea ce reprezinta o majorare cu 75% comparativ cu rezultatele anului 2005.



Citeste si