30 Octombrie 2013

Peter Martis, Nuance: Serviciile de autentificare vocala vor deveni ceva obisnuit in doi ani



Serviciile de autentificare prin voce vor deveni un lucru obisnuit, de masa, in urmatorii doi ani in domeniul bancar, mai ales in zona bancilor care se promoveaza ca fiind tinere, cool, a declarat Peter Martis, regional sales manager in cadrul Nuance, companie care ofera servicii de voce pentru companii precum Amazon, Time Warner sau Air France, in cadrul conferintei Banking 2.0. Evenimentul este organizat de Wall-Street.ro cu sprijinul Simplus, Gemius, Nuance, Western Union si Printec.

„In jur de 85% dintre utilizatori sunt frustrati de serviciile de autentificare folosite de banci, iar aproximativ 74% nu au putut accesa informatii importante cel putin o data din cauza problemelor de autentificare, potrivit unui studiu realizat in aprilie de compania Opus Research. Insa vocea este ceva ce nu poate fi replicat. Prin serviciile de autentificare vocala ti se asculta vocea si dupa cateva secunde sistemul ii spune operatorului din call center ca tu esti persoana reala si ii va prezenta numele tau. Nu ai nevoie de alte dispozitive, nu exista intrebari secrete. Astfel de servicii sunt mai sigure decat autentificarea prin toker, PIN sau intrebari secrete”, a mai spus Martis.

Fotografie realizata de Mircea Dragos.



Citeste si