22 Decembrie 2015

Bilantul campaniei BCR Scade Rata: 25.000 de clienti au beneficiat de reducerea ratelor



Campania de loializare Scade Rata, derulata de Banca Comerciala Romana (BCR) in ultimele trei luni ale anului 2015, a fost accesata de 25.000 de clienti, care au beneficiat de reduceri de pana la 25% la ratele creditelor contractate.

“Avem 25.000 de clienti care au acceptat oferta BCR si beneficiaza deja de credite cu dobanda ajustata. Ceea ce a facut diferenta au fost intalnirile si discutiile individuale cu fiecare client, fapt care ne-a permis sa intelegem necesitatile fiecaruia si sa putem oferi solutia potrivita”, a declarat Dana Demetrian, Vicepresedinte Retail&Private Banking, BCR.

Clientii care au acceptat oferta BCR si-au redus, in medie, cu 25% valoarea ratei, cea mai mare reducere a unei rate lunare fiind de 1100 euro.

Valoarea economisita, in medie, de clientii campaniei Scade Rata pe perioada creditului ramasa este de 12.500 euro, iar valoarea medie a unui credit refinantat la nivel national este de 26.500 euro.

„Programul de reducere a costurilor creditelor va continua deoarece este parte integranta din strategia de dezvoltare a BCR bazata pe construirea unei relatii de incredere, pe termen lung, cu clientii nostri”, a incheiat Dana Demetrian.

Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, incluzand operatiunile de banca universala (retail, corporate & investment banking, trezorerie si piete de capital), precum si societatile de profil de pe piata leasingului, pensiilor private si a bancilor de locuinte.



Citeste si