21 Noiembrie 2006

Banca Transilvania a lansat un cont de business pentru firmele mari

Banca Transilvania a lansat, luni, un pachet financiar pentru companiile mari, numit "Contul de Business", prin care ofera servicii personalizate si un tratament special pentru companiile importante care sunt clienti ai bancii.

In cadrul Bancii Transilvania, sunt considerati clienti corporativi firmele mici si mijlocii (IMM) din categoria medie si mare, potrivit reprezentantilor bancii. Banca mai are doua linii principale de activitate, pentru persoane fizice (retail) si pentru IMM.

"Contul de Business este un serviciu premium dedicat clientilor care deruleaza cel putin 50% din afacere prin Banca Transilvania. Acesti clienti au deschise usile speciale ale bancii", a declarat potrivit NewsIn directorul pentru clienti corporativi si IMM, Tiberiu Moisa.

Clientii care au un Cont de Business beneficiaza de avantaje precum credite acordate in decurs de cateva ore pentru nevoi urgente, finantari menite sa restructureze bilantul clientilor, carduri de credit aprobate pe loc sau detalii care privesc operatiunile de gestiune a lichiditatii (cash management), se mentioneaza in comunicat.

Banca Transilvania are in acest moment peste 8.500 de clienti activi din sectorul corporativ, de care se ocupa echipa formata din peste 220 de specialisti in unitatile din tara. Banca a acordat acestui sector credite de peste 500 milioane euro, potrivit reprezentantilor bancii.

Banca Transilvania are in prezent o retea de 323 de unitati si aproape 4.500 de angajati. Banca din Cluj Napoca avea, la sfarsitul lunii septembrie, o cota de piata de 4,5% si active de 6,8 miliarde lei (1,9 miliarde euro), fiind a cincea banca din Romania.

Banca Transilvania a fost prima institutie bancara romaneasca cotata la Bursa de Valori Bucuresti, in 1997.



Citeste si