CSALB: Rezolvarea in instanta a litigiilor cu bancile si IFN-urile poate fi si rapida. Iata 7 pasi simpli dintr-un proces 100% gratuit
Consumatorii care au neintelegeri cu o banca sau un IFN le pot rezolva gratuit, rapid si simplu, in afara instantelor, cu ajutorul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB), o entitate europeana, non-profit si independenta.
Astfel, apeland la concilierea prin intermediul CSALB, puteti rezolva neintelegerea cu banca/IFN-ul in 7 pasi simpli:
In primele 6 luni ale acestui an, CSALB a primit 550 de solicitari care indeplinesc conditiile de a fi solutionate prin Centru. Dintre acestea, 188 de neintelegeri au fost solutionate prin conciliere, iar alte 70 sunt in derulare.
Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB) este o entitate juridica autonoma, neguvernamentala, apolitica, fara scop lucrativ, de interes public, cu personalitate juridica, infiintata in baza Ordonantei Guvernului nr. 38/2015 privind solutionarea alternativa a litigiilor dintre consumatori si comercianti, ce transpune la nivel national Directiva 2013/11/UE privind solutionarea alternativa a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE.