8 Ianuarie 2007

Carpatica ia un premiu pentru marirea retelei si a cotei de piata, in 2006

Banca Comerciala Carpatica va primi, in luna februarie, premiul "The International Arch of Europe" pentru calitate, pe baza rezultatelor si a cotei de piata in crestere, a sustenabilitatii, dar si a managementului performant al institutiei, a informat un comunicat al bancii.

Premiul va fi oferit, la Frankfurt, de institutia Business Initiative Directions (BID) din Spania.

In cursul anului 2006, Banca Comerciala Carpatica si-a extins reteaua cu 100 de unitati si a ajuns la 215 de sucursale si agentii la inceputul anului 2007. Planurile bancii prevad deschiderea a inca 50 de unitati in acest an, se precizeaza in comunicat.

"La finele anului 2006, banca a lansat pe piata peste 20 de noi produse de creditare pe domenii de activitate specifice, de la agricultura la liber profesionisti", se spune in acelasi document.

Pentru 2007, Carpatica isi propune sa crediteze cu sume importante atat companiile, cat si populatia. "Segmentul de retail este considerat de banca un segment in plina dezvoltare, ceea ce va creste expunerea Bancii Comerciale Carpatica catre populatie", se arata in comunicat.

Banca Comerciala Carpatica a afisat un profit net de 16,07 milioane lei ( 4,55 milioane euro) si active totale in valoare de 1,303 miliarde lei (369 milioane euro) dupa primele noua luni ale anului, potrivit raportului financiar trimestrial. Cota de piata a bancii a crescut de la 0,72% la finele anului 2005 pana la 0,86% dupa primele noua luni din 2006, iar activele bancii au progresat, in acelasi interval, cu 41%.



Citeste si