UniCredit Bank Romania renunta la Facebook si Instagram, fiind nemultumiti de felul in care compania de tehnologie a administrat anumite incidente
Intrebati de catre un utilizator care este motivul din spatele acestei decizii, banca a precizat ca a suspendat orice fel de publicitate pe Facebook in martie 2018 din cauza preocuparilor privind modul in care au fost administrate anumite incidente prezentate in media, iar aceste ingrijorari au ramas nerezolvate, motiv pentru care isi va dezactiva toate profilele pe Facebook si canalele sociale detinute de Facebook (Facebook, Messenger si Instagram) incepand cu data de 1 iunie.
De asemenea, in raspunsul acordat unui alt utilizator, banca precizeaza ca "UniCredit considera ca metodele de contact usor de accesat si aflate in proprietatea sa, coordonate printr-un model de servicii complet, reprezinta cea mai buna modalitate de a-si deservi clientii. De aceea, UniCredit investeste in imbunatatirea canalelor digitale din proprietatea sa, astfel incat sa asigure un dialog privat si de inalta calitate".
Decizia este luata la nivelul intregului grup, sucursalele din celelalte tari facand anunturi similare.