2 Aprilie 2020

Signal Iduna și Medlife au lansat un serviciu de "asistență medicală la distanță"



Signal Iduna, una dintre cele mai importante companii de asigurări pe segmentul de sănătate din piața locală, a lansat un serviciu de "asistență medicală la distanță" în parteneriat cu furnizorul de servicii medicale MedLife, în contextul pandemiei de COVID-19, atât pentru clienții existenți cât și pentru cei noi.

"Ca totul să decurgă mai ușor pentru clienții Signal Iduna, vom include în asigurările de sănătate un serviciu de consultanță medicală la distanță. Acest nou beneficiu va putea fi atașat asigurării de sănătate și este oferit gratuit tuturor asiguraților din portofoliul companiei în contextul pandemiei generate de noul coronavirus", spune Tiberiu Maier (foto), CEO Signal Iduna.

Serviciul de consultanță medicală la distanță este destinat unor specialități, precum medicină generală, medicină internă, pneumologie, ORL, cardiologie, s.a.m.d. și este oferit printr-un parteneriat realizat cu Medlife, furnizor de servicii de sănătate.

“În perioade extrem de dificile credem că este important să ne adaptăm astfel încât să putem veni în întâmpinarea pacienților cu cele mai bune soluții. Practic, doar cu un simplu telefon sau o conexiune la internet și o cameră video funcțională, românii au acces la peste 100 de medici pentru o gamă largă de specialități medicale, direct de acasă", a spus, la rândul sau, Mihai Marcu, președinte și CEO MedLife.

Asigurații pot accesa serviciul telefonic și online, iar sedința de consult va avea o durată medie de 20 minute și va constă într-o discuție cu medicul specialist, pentru evaluarea stării de sănătate a asiguratului și recomandări pentru investigații suplimentare, dacă este necesar.

"Suntem pregătiți la nivel strategic și operațional. De aceea, am implementat o serie de măsuri operaționale care să permită continuitatea activității și care să ne ajute să traversăm mai ușor această perioadă dificilă. Am simplificat și procesul de rambursare pentru asigurați, solicitând mai puține documente", a încheiat Tiberiu Maier.



Citeste si