8 Aprilie 2020

Magazin online: Ce soluție propun Banca Transilvania și FinTech-ul românesc Ebriza



Mutarea activității în online este un proces care a apărut pe radarul multor antreprenori în această perioadă, ca urmare a situației create de răspândirea noului coronavirus. Una dintre soluțiile pe care le au la îndemână este cea oferită de Banca Transilvania împreună cu FinTech-ul românesc Ebriza.

”Folosind aplicația Ebriza și soluția BT de plată cu cardul, un antreprenor își poate deschide rapid un magazin online. Practic, soluția are integrate facilitățile Ebriza de preluare a comenzilor, gestiune și facturare”, precizează Banca Transilvania.

Punerea la punct a magazinului online se derulează în 3 pași, precizează banca, durează o oră și necesită următoarele acțiuni:

  • Înregistrarea unui cont pe Ebriza
  • Plata unui comision/comanda, insa nu sunt alte costuri de dezvoltare sau pentru infrastructura;
  • Adaugarea optiunii de plata cu cardul, oferita de Banca Transilvania.

Ebriza este un start-up românesc cu sediul în Cluj-Napoca, fondat de către Cristian Dinescu și Alexandru Mareș, din a cărui structură de acționariat face parte și Banca Transilvania, prin vehiculul investițional BT Investments, cu o participație de 13,5%, conform platformei confidas.ro.



Citeste si