12 August 2020

Revolut a înregistrat pierderi de 3 ori mai mari în 2019 față de anul anterior



FinTech-ul Revolut, cu peste un milion de utilizatori în România, a înregistrat în 2019 pierderi de trei ori mai mari decât cele raportate cu un an înainte, conform declarațiilor făcute de către reprezentanții companiei.

Pierderile s-au ridicat în 2019 la 106,5 milioane de lire sterline, de trei ori mai mari decât cele înregistrate în 2018, respectiv 32,9 milioane de lire sterline. Această evoluție a avut în loc în ciuda faptului că veniturile FinTech-ului au crescut cu 180%, până la 162,7 milioane de lire sterline, iar numărul de utilizatori a crescut de la 3,5 milioane la 10 milioane în 2019.

Fii alături de noi la ediția online a evenimentului Future Banking pe 9 și 10 septembrie pentru a afla ultimele trenduri din digital banking și FinTech. Înscrie-te gratuit AICI.

”Suntem mulțumiți cu progresul înregistrat în 2019. Am crescut numărul clienților activi zilnic cu 231% și numărul celor plătitori cu 139%”, a declarat Nik Storonsky, CEO și fondator Revolut, conform CNBC.com.

Pierderile sunt puse pe seama investiților pe care business-ul le-a făcut în lansarea de noi produse și extinderea pe noi piețe.

Revolut a fost evaluat la 5,5 miliarde de dolari anul acesta după o rundă de investiții de 580 de milioane de dolari, devenind astfel unul dintre unicornii de top din FinTech.



Citeste si