13 Noiembrie 2020

Plata cu cardul, câștigătorul acestui Black Friday: cum arată datele evoMAG și eMAG



Un procent 65% dintre comenzile plasate de Black Friday 2020 la evoMAG au fost deja plătite online cu cardul, în timp ce la eMAG procentul este de 54%

„Este un indicator care arată una dintre cele mai mari schimbări în comportamentul de consum al românilor, 2020 fiind anul care marchează trecerea de la plata ramburs, la cea online, cu cardul. Totodată, faptul că cei care plătesc online, cu cardul, sunt majoritari, arată și o creștere a încrederii consumatorilor români în magazinele online”, spune Mihai Pătrașcu, CEO evoMAG.

O altă schimbare în comportamentul de consum al românilor ține de obișnuința în utilizarea dispozitivelor mobile. Astfel, în campania de Black Friday de anul acesta, aproape 70% dintre comenzi au fost plasate de pe dispozitive mobile. Potrivit datelor evoMAG, 68% dintre comenzi au fost făcute de bărbați și doar 32% de către femei.

În jurul orei 15:00, datele procesate de PayU România arătau un volum de 234,6 milioane de lei tranzacționat, cu 70,9% mai mare față de anul trecut.



Citeste si