11 Mai 2021

ING introduce noi funcționalități în Home'Bank pentru cei care fac cumpărături online



Pentru clienții persoane fizice ai ING Bank, aplicația Home'Bank devine, de luna aceasta, singurul canal de confirmare a plaților online. Banca a adăugat două noi funcționalități aplicației cum ar fi copierea detaliilor cardului direct în pagina de plată și activarea aplicației pentru clienții care utilizează un card emis de bancă. Clienții titulari de cont au posibilitatea de a închide, direct din aplicație, ultimul cont curent.

Deoarece de la începutul anului, în România, s-au introdus noi reglementări europene pentru confirmarea plăților online, banca anuntă faptul că aplicația Home’Bank va deveni în curând singurul canal de confirmare a plăților pentru utilizatorii ING.

În acest sens, banca introduce două noi opțiuni menite să simplifice cumpărăturile online cu cardurile emise de instituția financiară.

Astfel, clienții pot vedea și copia detaliile cardului direct din Home’Bank pentru a le folosi direct în câmpurile afișate în pagina de plată.

Care sunt pașii pentru a efectua o plată online cu un card ING?

Posesorul cardului intră la secțiunea ”cardurile mele” și selectează cardul cu care vrea să plătească. După aceea selectează ”Detalii card” și introduce parola. După autentificarea suplimentară, detaliile sunt vizibile timp de 60 de secunde și pot fi copiate prin apăsarea pe iconița din dreptul cardului.

Funcționalitatea este disponibilă doar de pe mobil, pentru sistemele Android și Apple.

A doua funcționalitate introdusă de bancă vizează clienții care nu au un cont curent în lei, dar folosesc un card ING de următorul tip:

  • un card secundar;
  • un card de business;
  • un card în euro.

Prin noua funcționalitate, aceștia pot să confirme plata, de luna aceasta, prin aplicația Home’Bank.

Pentru activarea aplicației, clientul trebuie să acceseze pagina dedicată și să urmeze pașii pentru activarea serviciului.

„ING dorește să le ofere clienților săi o bancă 100% digitală. După ce am făcut numeroase servicii bancare disponibile din Home’Bank, de la deschiderea relației, produse de economisire, creditare, investiții și operațiuni de zi cu zi, acum devine disponibilă și opțiunea de a închide contul la bancă, într-un proces 100% online”, a subliniat Roxana Petria, tribe lead customer engagement, în cadrul ING Bank România.

Închiderea contului direct din aplicație este disponibilă clientului titular de cont

Acesta accesează meniul ultimului cont curent, selectează ”Mai multe” și apoi ”Închidere cont”.

În cazul în care clientul își închide ultimul cont și nu beneficiază de un alt serviciu ING, relația și serviciul Home’Bank se vor închide odată cu aceasta, iar clientul va fi delogat din aplicație.

În cazul în care clientul își închide ultimul cont, dar beneficiază de un alt serviciu ING (de exemplu mandatat, codebitor, posesor de card suplimentar etc.), relația și serviciul Home’Bank rămân active.



Citeste si