24 Mai 2021

Un nou parteneriat între PayPoint și Mybloc accelerează digitalizarea asociațiilor de locatari



Un nou parteneriat, între PayPoint România și Mybloc, simplifică modul în care locatarii își pot achita facturile lunare de întreținere, accelerând digitalizarea asociațiilor de proprietari.

Astfel, locatarii ce folosesc platforma online MyBloc au posibilitatea de a-și achita facturile de întreținere, la unul dintre cele peste 19.000 de terminalele PayPoint instalate în magazinele din proximitate sau prin intermediul aplicației operatorului de plăți în numerar și încărcare electronică.

Pentru a achita factura, clienții trebuie să se prezinte cu documentul ce conține codul de bare în orice magazin în care este un terminal. Serviciul este gratuit, iar consumatorii nu sunt condiţionaţi de plata unor comisioane suplimentare sau de achiziţionarea unor articole din magazine.

Prin intermediul terminalelor mai pot fi plătite şi facturile de utilități la gaz, apă, electricitate etc., contravaloarea rovinietei și a ratelor bancare, servicii de securitate, bilete de avion, facturile emise de operatorii de telefonie, internet şi cablu. Mai mult, se poate realiza încărcarea electronică a cartelelor telefonice şi se pot efectua transferuri de bani interne şi internaţionale, în magazinele PayPoint selectate.

Aplicația MyBloc oferă servicii complete de administrare tehnică, administrare contabilă, casierie și platformă online pentru locatari și își propune să accelereze digitalizarea acestei arii. Locatarii care folosesc aplicația au acces online, direct de pe telefonul mobil sau laptop, la avizierul online, pot face plata chiriei sau pot actualiza indexul la apometre. De asemenea, prin intermediul aplicației MyBloc, aceștia pot ține evidența plăților și sunt mereu la curent cu ce se întâmplă în blocul în care locuiesc.



Citeste si