18 Aprilie 2007

Strategia Asirom tinteste obtinerea profitului in 2007

Strategia Asirom pentru urmatorul an vizeaza in primul rand profitul si apoi cota de piata, potrivit directorului general al companiei, Boris Schneider, care a adaugat ca anul 2006 a fost unul important deoarece s-a reusit stabilizarea Asirom.

"O companie poate fi un partener de incredere pentru clienti doar daca obtine profit", a mai spus Schneider citat de NewsIn. Potrivit acestuia, Asirom a obtinut anul trecut un profit brut de 14 milioane lei, dupa ce afisase pierderi in anul anterior, pe seama cresterii veniturilor cu aproape 8%.

Reprezentantii societatii de asigurari au spus, totusi, ca obiectivul privind cota de piata a Asirom este de a ajunge, de la 11 - 12%, cat este in prezent, la 16 - 17% in urmatorii ani, nivel considerat "cota optima".

Asirom a platit clientilor in 2006 despagubiri, sume asigurate si indemnizatii brute in valoare de aproape 398 de milioane lei. Cresterea cea mai importanta inregistrata de Asirom in 2006 a fost pentru asigurarile de incendiu si alte calamitati naturale, de 35% fata de 2005 si pentru asigurarile agricole, de 18,5%. Referitor la activitatea adresata domeniului agricol, directorul general al Asirom a declarat ca firma intentioneaza doar sa-si pastreze clientii si ca nu va recurge la o strategie agresiva pentru acest sector.

Schneider a adaugat ca, in domeniul asigurarilor auto, compania urmareste sa aiba o crestere putin peste nivelul pietei. "Din cate stiu, suntem cea mai profitabila companie din domeniul asigurarilor CASCO", a mai spus directorul Asirom.

Anul 2006 a fost primul in care compania obtine profit, dupa pierderi de aproape 36 de milioane de lei in 2005 si de aproape 24 de milioane in 2004. "Este foarte greu pentru o companie sa se extinda, in prezent, pe piata", a afirmat Schneider, care spera ca piata se va stabiliza in anii urmatori, dupa ce, mai multi ani, "s-a practicat dumpingul pentru intrarea si dezvoltarea pe piata".



Citeste si