24 Aprilie 2008

BRD lanseaza un pachet de produse pentru firme mici si PFA

BRD SocGen a lansat un pachet de produse adresat clientelei de persoane fizice autorizate, microintreprinderi si intreprinderi mici, prin care incearca sa ofere solutii "la cheie" pentru operatiunile curente si reduceri fata de achizitia individuala a produselor si serviciilor din pachet.

Disponibil in lei, pachetul BRD Profit cuprinde un cont curent, un card business atasat acestuia, finantare prin descoperit autorizat de cont de pana la 20.000 lei, internet banking si o solutie de acceptare la plata a cardurilor (POS).

Costul pachetului este reprezentat de un abonament lunar unic. Acesta acopera costul gestiunii contului curent, a cardului business, comisionul de acordare a descoperitului de cont, abonamentul internet banking si/sau chiria POS.

"Profit" este primul pachet de produse BRD adresat clientelei de persoane fizice autorizate si companii. Banca mai detine in portofoliu o serie de pachete de produse si servicii adresate populatiei (pachetele BRD Clasic, Select si Premium), tinerilor (pachetele BRD Sprint si Student) si romanilor care lucreaza in strainatate (Pachetul Drum Bun).

BRD SocGen are active ce depasesc 11,5 miliarde euro. Banca opereaza o retea de peste 800 de unitati prin care deserveste peste 2,4 milioane clienti si are cea de-a doua capitalizare bursiera la Bursa de Valori Bucuresti (BVB).



Citeste si