7 Ianuarie 2009

Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de clienti IMM ai produsului Abonamentul Bancar

Banca Transilvania a ajuns la 35.000 de clienti ai produsul Abonamentul Bancar destinat firmelor mici, mijlocii si microcompaniilor.

Pana acum, peste 35.000 de firme au ales Abonamentul Bancar de la Banca Transilvania, serviciul care reduce cheltuielile clientilor, in functie de numarul si volumul operatiunilor derulate prin conturile deschise la BT.

Abonamentul Bancar, primul produs de acest tip din Romania, este destinat firmelor mici, mijlocii si microcompaniilor, care au o cifra de afaceri anuala de maximum 1,5 milioane de lei si pentru care conteaza foarte mult colaborarea cu o institutie bancara cu un portofoliu complet de produse si cu o retea extinsa de unitati.

In 2008, Banca Transilvania a perfectionat Abonamentul Bancar, in cadrul unui proces de adaptare permanenta si de anticipare a cerintelor pietei. Produsul permite acum o reducere cu pana la 50% a comisioanelor pentru operatiunile prin cont, valabila pentru abonamente bancare cu valori care sunt intre 10 si 50 EUR / luna. In plus, clientul nu are cum sa piarda, pentru ca Abonamentul Bancar presupune doar plata aferenta operatiunilor efectuate, si nu plata unei sume fixe, lunar.

In plus, Abonamentul Bancar, impreuna cu produsele de Internet Banking – BT 24, cardurile de credit Visa Business, pot conduce la o si mai mare reducere a cheltuielilor in colaborarea cu banca. Printre cele mai mari avantaje ale clientilor care folosesc abonamentul sunt disponibilitatea si confortul in relatia cu Banca Transilvania.

Conform datelor statistice, peste 80% dintre firmele mici si mijlocii din Romania nu folosesc credite bancare pentru sustinerea activitatii lor - fie a celei curente, fie a celei de investitii. Pentru aceste companii, unul dintre cele mai importante criterii in alegerea unei banci il reprezinta nivelul comisioanelor aferente platilor, incasarilor si operatiunilor cu numerar.



Citeste si