10 Februarie 2009

BCR a lansat Telverde, serviciu pentru clientii de e-banking persoane juridice

Banca Comerciala Romana (BCR) a lansat pentru persoanele juridice care utilizeaza produsele de electronic banking MultiCash si e-BCR+ un serviciu gratuit- Telverde.

“O echipa specializata furnizeaza clientilor informatiile solicitate de acestia astfel incat sa asigure desfasurarea in bune conditii a activitatii aferente serviciilor MultiCash si e-BCR+. Totodata, urmarim cresterea gradului de satisfactie a clientilor asigurand cu promptitudine asistenta in utilizarea serviciilor de electronic banking”, a declarat Andra Topan, director executiv al Directiei Suport si Dezvoltare Produse Corporate din cadrul BCR.

Adresa este BCR.MulticashSupport@bcr.ro, iar Telverde este 0800.801.002, netaxabil pentru clienti, se arata in comunicat. Programul de lucru este de luni pana vineri intre orele 8:00 si 18:00.

Prin intermediul serviciului de asistenta lansat de BCR, firmele pot beneficia de informatii privind tipurile de operatiuni, de informatii financiar-bancare si de alte facilitati date de utilizarea serviciilor de electronic banking ale BCR.

"Cresterea numarului de clienti BCR care efectueaza operatiunile bancare prin intermediul serviciilor electronic banking a impus definirea unui contact dedicat exclusiv clientilor persoane juridice, astfel incat solicitarile celor care utilizeaza aceste servicii sa fie preluate si solutionate in cel mai scurt timp", aspus Topan.

BCR este membra a grupului Erste cea mai importanta institutie bancara din Romania, gestionand active de peste 17,5 miliarde euro. Banca are in prezent 634 de unitati de retail si 50 de centre de afaceri corporate. De asemenea, BCR emite 24 tipuri de carduri de credit si de debit si are cea mai mare retea nationala de ATM si POS - peste 1.800 de bancomate si peste 15.000 de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card.

Erste Bank este, cu cei peste 54.000 de angajati, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii financiare din Europa Centrala, avand peste 16 milioane de clienti in aproape 3.000 de unitati din Austria, Cehia, Slovacia, Romania, Ungaria, Croatia, Serbia si Ucraina. La data de 30 septembrie 2008, totalul activelor era de 209,4 miliarde de euro, profitul net de 1.463,0 milioane de euro, iar rentabilitatea capitalului angajat de 21,7%.



Citeste si