1 Mai 2009

Allianz Direct Romania, crestere de 35% cu ocazia zilei de 1 mai

Allianz Direct Romania, canalul de distributie a politelor non-life al grupului Allianz, raporteaza o crestere de 30-35% a politelor de calatorie in saptamana premergatoare vacantei de 1 Mai, fata de o saptamana normala, fara evenimente. Destinatiile romanilor sunt deja cunoscute: Bulgaria si Grecia.
In alte tari din Europa centrala si de est in care Allianz vinde polite online prin Allianz Direct, minivacanta a adus cresteri procentuale ale politelor, insa net inferioare fata de perioada similara a anului 2008: Polonia +28% in 2009 fata de +45% in 2008, Cehia +34% fata de +67%, Ungaria +31% fata de +56%.

"Cu toate acestea piata asigurarilor de calatorie este departe de a-si fi atins potentialul pe care asiguratorii mizeaza. "Atat canalele de distributie clasice cat si Allianz Direct au inca un potential foarte mare de crestere. Conform estimarilor noastre sub 50% din totalul romanilor care pleaca in vacanta aleg sa incheie o asigurare de medicala de calatorie. Cresterea va exista in conditiile in care pretul este stimulativ, o asigurare costand mai putin decat o masa la un restaurant iar cumpararea ei online dureaza mai putin de 5 minute, iar emiterea acesteia este instantanee", spune Mihai Voica, directorul general al AllianzDirect.

Allianz Direct este un sistem de vanzare a politelor prin intermediul Internetului, lansat la sfarsitul anului trecut.



Citeste si