4 Noiembrie 2009
BCR a acordat bonusuri de 1,55 mil. lei pentru a stimula platile cu cardul
Banca Comerciala Romana a acordat 1,55 milioane lei, sub forma de bonus, posesorilor de carduri BCR care au efectuat plati cu cardul direct la POS-urile comerciantilor din tara si strainatate, ori pe internet, in perioada 1 iunie - 30 septembrie 2009.
“Aceasta crestere a fost influentata puternic de programul special de loialitate desfasurat de noi, in pofida contextului economic dificil. Programul de loialitate i-a determinat pe utilizatorii de carduri sa renunte la numerarul de la ATM-uri ceea ce a generat o scadere a ponderii tranzactiilor la ATM de la 82% in 2008 la 76% in 2009. Oamenii incep sa inteleaga avantajele si beneficiile platilor direct cu cardul.” a declarat Igor Zganjer (foto), director al directiei de carduri din cadrul BCR.
Ponderea tranzactiilor efectuate cu cardurile BCR la POS-urile comerciantilor a crescut la 24% din totalul tranzactiilor efectuate cu cardul in septembrie 2009, fiind cu 6 puncte procentuale mai mare fata de septembrie 2008.
De asemenea, bonusul acordat de BCR pentru cardurile de debit a crescut cu 16% comparativ cu perioada 12 februarie - 31 mai 2009, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a crescut cu 8.4% pentru aceeasi perioada, sustin reprezentantii BCR.
BCR si-a extins reteaua de unitati de retail, dezvoltand si canalele alternative de distributie in baza strategiei de incurajare a tranzactiilor fara numerar. Reteaua bancii cuprinde 657 de unitati, 2.082 de bancomate (ATM) si 16.571 de dispozitive instalate pentru plata cu cardul (POS).
Ponderea tranzactiilor efectuate cu cardurile BCR la POS-urile comerciantilor a crescut la 24% din totalul tranzactiilor efectuate cu cardul in septembrie 2009, fiind cu 6 puncte procentuale mai mare fata de septembrie 2008.
De asemenea, bonusul acordat de BCR pentru cardurile de debit a crescut cu 16% comparativ cu perioada 12 februarie - 31 mai 2009, iar pentru cardurile de credit bonusul acordat a crescut cu 8.4% pentru aceeasi perioada, sustin reprezentantii BCR.
BCR si-a extins reteaua de unitati de retail, dezvoltand si canalele alternative de distributie in baza strategiei de incurajare a tranzactiilor fara numerar. Reteaua bancii cuprinde 657 de unitati, 2.082 de bancomate (ATM) si 16.571 de dispozitive instalate pentru plata cu cardul (POS).