1 Iunie 2010

Aviva Asigurari de Viata a inregistrat o pierdere de 13,4 mil. de lei in 2009



Aviva Romania, companie specializata in asigurari de viata, a inregistrat anul trecut o pierdere de 13,4 milioane de lei, cu 36,9% mai mica fata de anul anterior, in contextul scaderii primelor brute subscrise cu circa 5%, pana la 101 milioane de lei, a declarat noul director general al Aviva Romania, Mihai Popescu.
In 2008, Aviva Asigurari de Viata inregistrase o pierdere de 21,33 milioane de lei.

"Anul trecut veniturile totale ale companiei au crescut cu 14,1%, la 136,5 milioane de lei, de la un nivel de 119,6 milioane de lei, in timp ce activele au sporit cu 8,3%, la 274,7 milioane de lei", a mentionat Mihai Popescu (foto), care a adaugat ca asiguratorul a continuat sa investeasca in afacerile din Romania.

El s-a aratat optimist in ceea ce priveste evolutia pietei de asigurari de viata din Romania, in conditiile in care romanii vor constientiza tot mai mult sa-si asigure viitorul. ”Dificultatile climatului economic actual vor pune presiune asupra clientului, dar si pe importanta protejarii familiei. Clientii vor constientiza ca este cu atat mai important sa-ti protejezi familia si veniturile in vederea pensionarii mai ales in astfel de perioade”, a detaliat noul sef Aviva Romania.

Aviva tinteste cresterea afacerilor in 2010

Mihai Popescu a mentionat ca unul dintre obiectivele mandatului sau il reprezinta trecerea companiei pe profit. "Vrem o companie care sa fie solida pe termen lung, ne intereseaza mai putin o performanta temporara, de aceea vom controla costurile la sange la fel ca si investitiile, despre care credem ca vor aduce pe termen lung rezultatul scontat. Pentru anul acesta ne-am bugetat o crestere in contextul in care credem ca potentialii clienti vor constientiza importanta protectiei financiare, mai ales in aceste conditii economice dificile", a mai comentat Popescu, fara a da mai multe detalii.

Totodata, Popescu si-a propus ca in cadrul mandatului sau sa intareasca relatiile cu partenerii de afaceri si sa alinieze in ton cu activitatile grupului din vestul Europei atat procesele interne ale Aviva Romania, cat si produsele. Orientarea Aviva Romania va fi in continuare atat pe segmentul de clienti corporate, cat si retail.

„Ne vom dezvolta in continuare pe ambele segmente de clienti. Credem in continuare ca, in Romania, clientul persoana fizica are nevoie de consiliere, iar pe sectorul corporate inca mai este loc de crestere, pentru ca pana acum dezvoltarea a fost mai lenta, cu anumite sincope datorita evolutiei economcie in ansamblu”, a mai spus Popescu.

Grupul Aviva este prezent pe piata din Romania prin Aviva Asigurari de Viata, Aviva Societate de Administrare a unui Fond de Pensii Privat si Aviva Investors Romania (achizitionata pe data de 30 noiembrie 2007). Aviva si-a inceput activitatea de asigurari de viata in Romania in 2000, avand in prezent un portofoliu de peste 50.000 de clienti (excluzand asigurarile credit life) si fonduri in administrare de 27 milioane lire sterline.



Citeste si