17 Februarie 2011

UniCredit Tiriac vrea cu 40% mai multi utilizatori de online banking



UniCredit Tiriac Bank a depasit pragul de 100.000 de utilizatori ai serviciului de online banking in 2010, numarul acestora fiind in crestere cu 33% fata de anul precedent. Aproximativ 60% din utilizatori sunt activi, potrivit datelor prezentate de banca.

Numarul de utilizatori ai serviciului de online banking de la UniCredit Tiriac a ajuns, la finalul anului trecut la aproape 106.000, dintre care peste 99.000 sunt clienti de retail (persoane fizice si IMM), restul fiind clienti din randul companiilor mari.

“Pentru 2011, dorim sa crestem cu 40% numarul total de utilizatori de online banking si sa imbogatim oferta de produse bancare ce se pot achizitiona direct din aplicatie, fara sa mai fie necesara deplasarea in sucursala”, a declarat Bogdan Spuza, responsabil de marketing si produse in cadrul diviziei de retail a UniCredit Tiriac Bank.

Banca tinteste sa ajunga la 150.000 de utilizatori ai serviciului de online banking la finalul lui 2011.

In randul clientilor corporate, gradul de penetrare al acestui serviciu (numarul clientilor corporate care folosesc online banking raportat la totalul clientilor corporate) este de 85%, pentru clientii IMM acest raport este de 70%, iar pentru clientii persoane fizice, de peste 15%.

„Tranzactiile realizate prin online banking pot fi chiar si 100% gratuite, daca vorbim de plati efectuate intre conturi UniCredit, si cu 50% reduse fata de casierie, daca sunt efectuate catre alte banci”, subliniaza Doina Costache, responsabil cu managementul canalelor alternative in cadrul diviziei de retail a UniCredit Tiriac Bank.

Serviciul de online banking al UniCredit Tiriac Bank permite constituirea si prelungirea depozitelor la termen sau activarea altor servicii, precum primirea de informari prin sms, fara deplasarea la banca.

Banca le mai permite clientilor sa realizeze gratuit si plata facturilor la utilitati prin serviciul de online banking, pe baza unor conventii de debit direct.



Citeste si