26 Aprilie 2011

Cum ataca gigantul Google noua vedeta din online, Groupon



Google a pierdut un director executiv in favoarea Groupon, site-ul de cupoane de reduceri pentru cumparaturi, si a inceput implementarea unui serviciu care tinteste direct acest segment de piata, denumit Google Offers, transmite Reuters.

Groupon a anuntat ca a angajat-o ca director operational executiv pe Margo Georgiadis, vicepresedinte pentru operatiuni globale de vanzari la Google, potrivit Mediafax.

In aceeasi zi, Google a inceput sa introduca reclame pe mai multe site-uri prin care invita consumatorii din Portland, Oregon sa foloseasca un nou serviciu, Google Offers.

Rivalitatea dintre cele doua companii pe piata advertising-ului online localizat a devenit tot mai intensa, fiecare jucator incercand sa atraga afaceri mici, precum restaurante sau saloane de cosmetica.

Google a incercat sa cumpere Groupon pentru 6 miliarde de dolari in decembrie, insa oferta a fost respinsa, potrivit unei surse apropiate situatiei.

Google Offers va permite clientilor "sa obtina deal-uri grozave, livrate chiar in inbox", potrivit unui comunicat al companiei.

Popularitatea asa-numitelor servicii de reduceri a crescut puternic de la lansarea Groupon, cu mai putin de trei ani in urma. Compania, nelistata la bursa, nu face publice rezultatele financiare, insa sustine ca a trecut pe profit din iunie 2009.



Citeste si