29 Aprilie 2011

Magazinul Koyos.ro: Tabletele au insemnat 25% din totalul produselor vandute de Paste



Magazinul de comert electronic Koyos.ro, lansat anul trecut de compania de distributie IT&S, a inregistrat cresteri semnificative inainte de Paste, printre cele mai de succes produse fiind tabletele PC, care au reprezentat un sfert dintre dispozitivele vandute in saptamana dinainte de 24 aprilie.

Cele mai mari vanzari din aceasta categorie au fost inregistrate de tabletele Apple iPad 2, lansate la nivel international la inceputul lui martie.

Cresteri importante au fost raportate si de aparatele foto destinate amatorilor si televizoarele cu ecran plat. De exemplu, vanzarile in unitati de aparate foto pentru amatori s-au majorat cu 50% comparativ cu celelalte saptamani ale lunii aprilie.

Pe de alta parte, laptopurile, telefoanele mobile si consolele de joc s-au mentinut la cote comparabile cu perioada anterioara.

Koyos.ro este un magazin lansat in vara anului trecut de catre companie de distributie IT&S. In 2010, site-ul a insemnat mai putin de 10% din vanzarile distribuitorului.

La inceputul anului, conducerea IT&S estima ca in acest an Koyos.ro ar trebui sa ajunga la afaceri de 10 milioane de dolari, adica la mai mult de jumatate din vanzarile companiei.

Printre principalii concurenti ai Koyos..ro se numara eMag.ro, grupul FiT Distribution (din care fac parte mai multe site-uri printre care PCfun.ro si PC Garage) Evomag.ro, Cel.ro si Marketonline.ro.

Citeste si Retailerii online de electronice au vandut de Paste si cu 60% mai mult fata de 2010



Citeste si