24 Mai 2011

Apple se foloseste de iPad-uri pentru a vinde iPad-uri



Foarte multi stiu deja faptul ca Apple apreciaza “perspectivele diferite” de marketing, cea mai recenta miscare a companiei subliniind inca o data acest lucru. In weekendul trecut, compania a lansat pe plan international Apple Store 2.0 – magazine care prezinta produsele proprii nu prin clasicele hartii ci prin tablete iPad, scrie Techland.com.

Data viitoare cand va aflati in magazinele Apple din SUA, Marea Britanie sau Franta, o sa vedeti iPad-uri cu informatii alaturi de fiecare produs din vitrine. Chiar si alaturi de iPad-uri.

Aceste puncte de informatii ofera prezentari si caracteristici ale produselor companiei, comparatii de preturi si de performanta precum si sugestii de upgrade-uri si accesorii. Daca ai nevoie de un angajat al companiei pentru mai multe informatii este de ajuns sa apesi un buton pe Ipad si acesta va veni pentru a ajuta.

Apasarea butonului de “home” pe aceste iPad-uri nu are efect, acestea fiind blocate.

Miscarea vine odata cu aniversarea de 10 ani a magazinelor de retail Apple.

Sursa foto: PCMag.com



Citeste si