11 Iulie 2011

Exarhu si Fanache vor venituri de 0,2 mil. euro pentru compania de social media SmallArmy



SmallArmy, compania de social media lansata de curand de Mihai Fanache, managing director al Mediacafe, si jurnalistul Razvan Exarhu, ar putea inregistra pana la finalul anului venituri de 0,2 milioane de euro, a declarat pentru Wall-Street.ro managerul Mediacafé.

Totodata, pana la finalul anului, compania ar trebui sa aiba cel putin sase angajati (consultanti) si sa devina profitabila.

“Candidatii ideali sunt cei cu experienta in social media si in acelasi timp cu un solid background jurnalistic”, explica Razvan Exarhu (foto).

SmallArmy este o companie care ofera solutii si strategii de comunicare, monitorizare si evaluare a prezentei companiilor pe retelele de socializare, care desfasoara traininguri, studii si analize pe subiecte precum: Facebook for business, Twitter for business sau socia media sales.

"Proiectul a aparut deoarece am observat ca nu exista o companie care sa furnizeze toate aceste servicii intr-un singur pachet. In conditiile in care strategiile de comunicare ale companiilor s-au orientat in ultimii ani catre online, acest domeniu continua sa se dezvolte intr-un ritm foarte rapid. Consideram ca aproape orice companie, indiferent de domeniu, are nevoie sa fie prezenta in mediul online. Rolul nostru este ca, impreuna cu clientii nostri, sa identificam unde anume este mai util sa isi plaseze mesajele si cum sa isi eficientizeze investitiile in domeniu", afirma Exarhu.

Razvan Exarhu este blogger, editorialist la Evenimentul Zilei si colaborator al mai multor reviste, iar Mihai Fanache coordoneaza activitatea Mediacafé, compania care reprezinta din 2006 in exclusivitate vanzarile Yahoo! pe piata locala.



Citeste si