10 August 2011

BitDefender se rebranduieste si isi alege ca logo dragonul dacic



BitDefender, cel mai mare producator romanesc de securitate IT, s-a rebranduit, noul logo al companiei fiind dragonul dacic, simbolul armatei dacice. Pe de alta parte, noul slogan este "awake" (treaz).

"Noua identitate face legatura intre radacinile companiei si viitorul sau. Dragonul dacic, un animal jumatate lup jumatate sarpe, insufla teama inamicilor si era un gardian vigilent", explica oficialii BitDefender pe site-ul companiei.

Procesul de rebranding a fost gestionat de agentia Brandient.

BitDefender a fost lansat in 2001 de sotii Florin si Mariuca Talpes, iar acum este unul dintre cei mai mari producatori mondiali de securitate IT, produsele companiei fiind folosite de peste 400 de milioane de utilizatori din toata lumea.

Unul dintre obiectivele companiei este ca in aproximativ 3-5 ani sa ajunga pe locul sase la nivel mondial in ceea ce priveste numarul de utilizatori.

In afara de Romania, compania mai are birouri in SUA (Florida), Spania, Marea Britanie si Germania si un centru de servicii in Chile.

Sursa foto: Site-ul BitDefender



Citeste si