Blackberry isi cere scuze pentru problemele de mesagerie, operatorii locali transmit mesaje clientilor
„Suntem constienti ca in astfel de momente dezamagim”, a spus Robin Bienfait, directorul tehnic al RIM. „Compania investigheaza cauzele intarzierilor sau nefunctionarii serviciului Blackberry Messenger in SUA, Canada si America Latina, precum si problemele de browsing raportate in Europa, Orientul Mijlociu, India si Africa, a mai spus ea, citata de BusinessWeek.com.
RIM, care si-a cladit reputatia de furnizor sigur de servicii de e-mail, incearca sa stavileasca declinul de pe pietele mondiale in fata concurentului Apple dar si a producatorilor de smartphone-uri ce ruleaza pe Google Android.
Intreruperile la serviciile de mesagerie au inceput in Europa si Asia la inceputul acestei saptamani. Desi in Romania se pare ca parte din probleme au fost remediate, in alte regiuni compania canadiana inca incearca sa restituie conexiunile.
Ieri, operatorul Vodafone Romania a transmis clientilor posesori de Blackberry urmatorul mesaj: „O problema globala Blackberry afecteaza functionarea normala a serviciului. Echipa de suport lucreaza la remediere. Ne cerem scuze pentru eventualele neplaceri”.
„Privim aceasta problema foarte serios si avem oameni care lucreaza 24 de ore din 24 pentru remedierea cat mai rapida”, a mai spus Bienfait. „Credem ca am descoperit ce a cauzat problema si in curand serviciile vor reveni”.
Actiunile RIM, cu sediul in Waterloo, Ontario, s-au devalorizat cu 2,2% pana la 23,88 $. Pe intreg anul, valoarea actiunilor companiei a scazut cu 59%.
Mai intampinati probleme cu terminalele Blackberry? Comentati mai jos.