14 Octombrie 2011

Domo investeste 0,5 mil. euro in al doilea magazin din Oradea



Domo Retail, al doilea retailer de IT, electronice si electrocasnice de pe piata locala, deschide pe 14 octombrie al doilea magazin in Oradea, in centrul comercial Oradea Shopping City. Acesta are o suprafata de 1.400 de metri patrati, iar investitia a fost de aproximativ 500.000 euro, fara stocuri.

Noul magazin din Oradea face parte din planul de extindere al companiei pentru anul 2011. In august conducerea Domo anunta ca va investi pana la finalul acestui ani circa 2,5 milioane de euro in deschiderea a inca opt magazine cu o suprafata totala de 12.000 de metri patrati.

Ca urmarea a deschiderii unor magazine noi si a inchiderii altora, suprafata comerciala a retelei Domo va creste in acest an cu 7.000 de metri patrati, la 88.000 de metri patrati. In august, compania avea o retea formata din 126 de unitati, iar in prezent detine 125 de magazine.

In noul magazin deschis in centrul Oradea Shopping City, compania vine cu cateva preturi promotionale precum: LCD Samsung cu diagonala de 81 cm la 999 de lei, masina de spalat Whirlpool cu 14 programe la 899 de lei, aspirator Samsung 1600W la 99 de lei sau laptop Lenovo la 1.299 de lei.

Domo Retail este al doilea retailer specializat in electrocasnice, electronice, IT si telecom, cu afaceri de 178 milioane de euro anul trecut. Compania detine o retea nationala formata din 125 magazine (120 Domo si 5 magazine Technomarket) cu peste 1.550 angajati.

Retailul de electronice, electrocasnice si IT este estimat anul acesta la circa 1-1,1 miliarde de euro, iar liderul pietei de profil este Altex Romania, companie care anul trecut a avut afaceri de circa 192 de milioane de euro.



Citeste si