4 Noiembrie 2011

Pascu, UPC: In telecom la fiecare 100 de metri se bate un record. Daca nu mergi la sala, pierzi



UPC Romania a bifat cresteri pe majoritatea segmentelor de business, reusind sa isi mareasca baza de abonamente cu 14.000 in trimestrul trei fata de trimestrul doi, pana la 1,55 milioane. Cu toate acestea, CEO-ul companiei subliniaza ca nu poate fi vorba de relaxare – “este o cursa continua. In telecom, la fiecare 100 de metri se bate un record. Daca nu mergi la sala sa te antrenezi, pierzi”, a subliniat ea.

Severina Pascu, numita CEO al companiei la inceputul anului curent, spune ca anul acesta compania s-a axat in special pe pachete de servicii de Internet, segment pe care UPC Romania a crescut cu 4,1% fata de trimestrul trei din 2010, pana la 266.000 de clienti. La finalul a 10 luni, filiala locala a companiei avea 270.500 de clienti de Internet.

ARPU la noua luni a fost de 34,31 lei, in crestere de la 33,84 lei pe intreg anul 2010. “Cresterea venitului mediu/client s-a datorat in special repozitionarii serviciilor noastre de Internet si telefonie din ultimele patru-cinci luni. Trendul este unul crescator”, a subliniat Severina Pascu.

Astfel, pe cablu digital, UPC a adaugat 13.700 de abonamente de la finele lunii iunie si a ajuns la 328.600, in timp ce divizia DTH a crescut cu 13.500, la 255.500 abonamente.

O evolutie pozitiva au avut si serviciile de internet, unde numarul de abonamente a crescut cu 8.400, la 266.400.

Pe segmentul de telefonie, UPC Romania a inregistrat un avans de 7.400 de abonamente in intervalul analizat, la 167.200.

UPC a consemnat un declin puternic pe servicii de cablu analog, de 29.500 de abonamente, la 538.100. Compania a pierdut clienti si pe servicii video, unde numarul total de clienti a coborat cu 2.100, la 1,122 milioane.

Comparativ cu inceputul anului, numarul de clienti UPC in Romania a crescut, de la 1,552 milioane la 1,556 milioane, compania adaugand clienti pe segmentele de cablu digital, DTH,. internet si telefonie.

La nivel de grup, Liberty Global a avut o pierdere de 338 milioane de dolari la noua luni, fata de un profit de 331 milioane de dolari in perioada similara a anului trecut, in timp ce in trimestrul al treilea a inregistrat o pierdere de 333 milioane de dolari, raportat la un castig de 278,5 milioane de doalri in trimerstrul al treilea din 2010.

Veniturile au crescut, de la 6,6 miliarde de dolari in primele noua luni ale anului trecut la 7,66 miliarde de dolari in acest an, respectiv de la 2,2 miliarde de dolari in trimestrul al treilea din 2010 la 2,6 miliarde de dolari.



Citeste si